sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Iltapostaus 20.10.2013

Hejsan alla / Hello everybody / Hei kaikki !

Miten meni viikonloppu ? Mulla meni tooosi hyvin =)
Olin syömässä pizzaraxissa ja uimassa...
Kävin kaupungilla, ja olin kavereitten kaa :)

Mut bläääh mulla on tänään viimoinen syyslomapäivä, ja huomenna olis taas kouluu, meen sinne onneks vasta ysiin ;)
Ja koulu loppuu kolmelta ...
Oon tehnyt syyslomalla vaikka vallan mitä:) Kävin uimassa öö 3 kertaa, ja syömässä... olin kavereitten kaa ja kaupungilla ja sitte vaikka mitä ! 

Oli kyllä ihan mahtava loma ! <3
hmm.. nyt vaan pitäs tehä töitä koulun suhteen, lukee enemmän läksyi jne:D

Mä en nyt laita tähän postaukseen, ku vaan ihan pari kuvaa, ku kamerasta loppu akku, nii en jaksanu ladata oeee 8)


Terveppä menoo 8) 
- Wilmaa 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti