perjantai 13. joulukuuta 2013

hengissä !

Mmooi :)

Anteeks on ollu ihan törkeen pitkä postaustauko, kamera on ollu rikki, mut nyt se taas toimii, en tee postauksii jos ei oo mitään kuvii, koska muuten tulee liian tylsä ja lyhyt postaus ... 
Mutta nyt mä oon tekemässä MYDAYtä se löytyy tänään sitten varmaanki tuolta youtubesta, jos sen viitin laittaa sinne :D
No mutta, kamera on laturissa, en oo ottanut tänään ollenkaan kuvii, vaan tehnyt sitä mydaytä, niin laitatn pikkuisen vanhoja kuvii.. Harmi kun videoo tänne blogii ei anna tää kone laittaaa :(
Voisin muuten pikkuvideon laittaa, mmutta EI .

No, mulla on mennyt tooosi hyvin, kokeet koulussa menee ihan törkeen hyvin, koska oon saanu kokeista vaan kaseja ja ysillä alkavii numeroita, ainiin kaks seiskalla alkavaa :') mutta no ei se haittaa paljoo, sain jo tietää pari numeroo tokariin, eli :

Musiikki : 9
Ruotsi : 9
Biologia ja kemia: molemmat 8
Historia : 8

muuta en vielä tiedä, mutta NYT laitan vähän kuvii tähän (y)
okeeeei on nää ,kyl aika vanhoja :DDD






muttaa eipä mulla muuta ollukkaaan, tänään tulee vielä yks postaus, eli moimoi <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti